1/2025
Hlavní téma1/2025Viktorie Voříšková

Duha jenom na měsíc

Pinkwashing (známý také jako pride washing) je termín popisující marketingovou strategii firem, které prodávají nebo propagují prodávají a propagací LGBTQ+ s cílem zvýšit profit, ale bez jakéhokoliv reálného zájmu o LGBTQ+ komunitu. Největší vlna pride washingu...

Hlavní téma1/2025Petr Pokorný

Táta je taky týmový hráč

Více než 26 % našich zaměstnanců tvoří muži — a mnozí z nich se v průběhu svého pracovního života stávají otci. V Tesco Stores ČR věříme, že podpora rodičovství patří oběma partnerům. Proto jsme pro naše kolegy připravili balíček opatření, které jim pomohou sladit...

Hlavní téma1/2025Bára Čermák

ESG v praxi

ESG v praxi: Jak začlenit LGBTQ+ inkluzi do firemní strategie? Pokud pracujete ve větších firmách, pravděpodobně už jste o ní slyšeli. Narazit jste na ni ale mohli i kdekoliv jinde – v médiích, na konferencích či školeních. Co přesně zkratka ESG znamená a proč se o...